Kupa Masajı

BeÅŸ bin yıldan fazla süredir dünya genelinde yaygın bir biçimde, birçok kültürün halk tedavilerinde kullanılmıştır. Hipokrat (M. Ö. 400) Kupa Terapisi hakkında ayrıntılı yazılar kaleme almıştır. Tarihin bilinen en eski tıp metinleri olan Eber Papirüsleri’nde (M. Ö. 1550) Kupa Terapisinden bahsedildiÄŸini görebiliriz. 18. yüzyılın ortalarında Avrupalı ve Amerikalı doktorlar ve cerrahlar birçok hastalığın tedavisinde Kupa Terapisini kullanmaktaydı.

​SaÄŸlığı korumak veya hastalıklardan kurtulmak için vücudun belirli noktalarına veya ihtiyaç halinde hemen her yerine kupa kapatmaya dayanan bir tedavi yöntemidir. Bizde Babaanne icadı denir bardak çekmedir aslında.

Omurganın yanlış kullanımı, yoÄŸun çalışma temposu, stres, kaza, soÄŸukta kalma sonucunda o bölgedeki kan dolaşımı bloke olur. Laktik asit ve aÄŸrı yapıcı toksinler birikir ama bedenden atılamaz. Kas gevÅŸetici ilaç ve pomatlar, spazmdan kaynaklı durgun kan dolaşımı sebebiyle sorunlu bölgeye ulaÅŸamaz. Kupa terapisi, eÅŸi olmayan bir etki göstererek sizi bu bedensel yükten ve esaretten kurtarır. Kupa terapisi tek bir seansta 5 masaj seansı etkisi gösteren temel bir ÅŸifa sistemidir.

Hastalıktan kurtulma veya saÄŸlığı koruma amacıyla atık maddelerin yoÄŸun olarak toplandığı belli noktalardaki tıkanıklık, kılcal veya ince damarlardan kirli kanın alınmasıyla tedavi uygulanıyor. Kupa terapisi hemofili, hipertansiyon gibi kan hastalıkları, artrit dahil olmak üzere romatizmal rahatsızlıkları iyileÅŸtirmek için kullanılıyor.